Λεων. Ανδριανός:: ΤΟ ΣΟΪ ΜΟΥ ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ !!

- Λαγγούνιζε η ασφαλτος, μέσα στό αθηναϊκό καμίνι,  εκλείνανε τά ματοτσίνορα από τήν κούραση, καί ενα φρενάρισμα, καί ενα...ντούπ δυνατό εκανε τά δυό αμάξια νά...φιληθούνε ! 
--  Οι δυό οδηγοί, πετάχτηκαν οξω, θυμωμένοι καί βρίζοντας, ο ενας τόν αλλον!
   - Ετσι οδηγάνε στό χωριό  σου ρέέέέ;;  Αμάξι οδηγάς ρέ  μαύρε μου, δέν οδηγάς γαϊδούρι!!
-Σιγά  ρέ  Κωλονακιώτη ,  μέ  γειά  τά γουρνοτσάρουχα  ρέέέέ!  Αει νά μού χαθείς, εσύ καί τό μούσι σου παλιοβετούλι.
- Αϊντε νά μού χαθείς παλιοκόπανε !!
-Τόν κακό  σου, καί τόν ..φλάρο σου παλιομαλάκα!!           γώ νά χαθώ ρέ ...μαλάκα ;;
-Ναί  ρέ  εσύ  , γαμώ  τό  σόϊ  σου  μπουρντζόβλαχε!
- Τί ειπες ρέέέέ; Τό σόϊ μου, ρέ  δέν βγάνει μάπες σάν καί εσένα!  Βγάζει  ωραίους ρέέέ!!
-Ναί ρέ  τό  βλέπω  ωραίους σάν  καί   εσένανε !!
......Μαζεύτηκαν  οι  περίεργοι , νάσου  καί  ο  αστυφύλακας.
  -Σταματήστε  κύριοι. Δέν  χάλασε  ο  κόσμος  αυτά  συμβαίνουν !!
- Μού εβρισε τό σόϊ μου, πετάχτηκε  ο κοιλαράς!!
-Καί  αυτός  τό  δικό  μου , απάντησε  ο  φαλάκρας!
- Δίπλωμα, ταυτότητα, καί ησυχία ειπε ο αστυφύλακας. Δοθήκανε τά διπλώματα, δοθήκανε καί οι ταυτότητες!          -Γράφει  ο  αστυφύλακας ,Τάδε  Ταδόπουλος  τού  Τάδε.    -Γουρλώνει  τά  μάτια  ο  κοιλαράς !!!                     --Γουρλώνει τά μάτια, καί φαλάκρας! Κύριε αστυφύλακα, εγώ ειμαι ο Τάδε Ταδόπουλος τού Τάδε!                        -Ασε  τίς  εξυπνάδες  ρέέέ  !!  Πετάγεται ο κοιλαράς!  Εγώ  ειμαι  ο  Τάδε  Ταδόπουλος  τού Τάδε !!                       ί λές μωρέ, αυτό μάς ελλειπε,σιγά μήν μάς ειπείς οτι  εισαι καί τής Τάδε!                                                                   -Ναί  ρέ   καί τής  Τάδε  ειμαι , εσένα  τί  σέ  νοιάζει;;
- Γιά στάσου ρέέέ, γιά στάσου ρέέέ, εάν εσύ εισαι ο Τάδε Ταδόπουλος τού Τάδε, καί τής Τάδε, τότε εγώ ποίος ειμαι ρέέέέ;;  Εέέέέ  ποίος  ειμαι ρέέέ ;;
-- Τόν πιάνει από τό μπράτσο, καί τόν τραβάει παράμερα!!
- Ποίος  εισαι  ρέ  σύ;;  Καί  από  ποιό  χωριό κρατάει η σκούφια  σου ;; ; ρωτάει  κοιλαράς!
- Εγώ ειμαι τού Τάδε, καί τής Τάδε από τό χωριό τό Τάδε. 
--  Ελα ρέ, μήν  μού  ειπείς,  καί  εγώ  από  εκεί  ειμαι !!
-- Εγώ ειμαι από τόν πέρα μαχαλά !
 -- Εεεε, καί εγώ  από  τόν  δώθε!
- Ρέ ξάδερφεεε !! Ρέ συγγενήήή ! Ρέ πώς χαθήκαμε ρέ παλιόσογο!  Μιά μπουκιά ρέ  σέ αφηκα μόλις εφυγα από τό χωριό! Καί τώρααα!!
-- Καί  σύ  ρέ  Μήτσιο , οταν  εφυγες από  τό χωριό  , ειχες  κάτι  μπούκλες  στά  μαλλιά  καί  τώρα..!    Χάχάχά, χαχαχά !!       
- -Πάς καθόλου σιακάτου στό χωριό ;;

- Ααα, μπά,  μπίτι καθόλου, πού καί πού , στή χάση καί στή φέξη!!
-- Εσύ  πάς στό  πανηγύρι ;;
   Μπά , καί  εγώ  τά  ιδια  καί  χειρότερα ,γέλασε  ο κοιλαράς.
-- Εεεε, γιαυτό χαθήκαμε ρέ παλιοξάδερφε !! Καί ξέρεις τώρα, συγνώμη ξάδερφε, εγώ εφταιγα πού σού κόλησα αποπίσω σου, πληρώνω τήν ζημιά!! 
  --Ααα  μπά σώπα  ρέ,  τί ειναι εφτούνα πού λές; εγώ  φταίω  πού  φρενάρησα απότομα !!
  --Οχι,οχι,μήν τό συζητάς εγώ φταίω!
  -- Σέ  παρακαλώ μήν επιμένεις δέν  φταίς  εσύ , εγώ  φταίω!
 --  Μπαίνει  στήν  μέση  ο  αστυφύλακας. Γειά  σιγά  ρέ  παιδιά, γιά σιγά, κανείς  δέν  φταίει .Ουτε  ο  ενας , ουτε  ο  αλλος. - Φταίτε καί  οι  δύο , πού  δέν  πάτε  στό  χωριό  νά  βλεπόσαστε  νά  γνωριζόσαστε, νά χορεύουτε στο πανηγύρι!
 - Δίκαιο εχει ο ανθρωπος, ειπανε  καί οι δυό μαζί μέ ενα στόμα!  Αϊντε λοιπόν, ταχειά, ραντεβού στό χωριό, ραντεβού στό πανηγύρι! Τήρα μήν ματαχαθούμε ρέέέ!!  Ακουσεεεες!
 -- Εγινε  συγγενή  μου  , τόκατο ρέ ,  τόκατο !!
--  Καί  πού  εισαι, ακου κύρ- Αστυφύλακα, εισαι  καί  τού  λόγου  σου  καλεσμένος εφέτος  στό  χωριό  μας στό πανηγύρι!
  --  Απάπάπά, οχι , οχι  παιδιά  , δέν  ερχομαι ! Εγώ  θά  πάω  στό    δικό  μου τό χωριό,  στό δικό μου πανηγύρι , μήν  πάθω  τά  ιδια τά  δικά  σας!
Καί  εφυγε  σφυρίζοντας !!!
                                                    ΛΕΩΝΙΔΑΣ  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ 
( επρωτοδημοσιεύτηκε   στήν  εφημερίδα  τά  ΝΕΑ  ΤΟΥ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ )                      ( επαίχτηκε από ερασιτεχνικό  θεατρικό  θίασο )  
                                                                                                                            ε=======================================================================

Σχόλια

Flag Counter