Λεων. Ανδριανός :.ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΑΦΟΣ ...ΚΟΝΤΟΣ..!!

                                                                                                                                      818
---Από τό ΠΡΟ-ΠΟ  τήν περίμενε τήν ασπρη ημέρα μία φίλη μου,καί από αλλού τίς ηρθε ! Μέχρι τότε, δέν ηξερε οτι μέσα στά ακίνητα υπολογίζονται  καί οι τάφοι, καί οτι ειναι μιά ολόκληρη περιουσία, καί πού πολλές φορές, αξίζουν πολύ χρήμα!
- Ετσι μιά ημέρα ξαφνιάστηκε, οταν εμαθε οτι από μία θεία της, κληρονόμησε ενα ...τάφο! ''Στήν αγαπητή μου ανηψιά Γεωργία, εκτός τήν ευχή μου νά καλοπαντρευτεί, ,τίς αφήνω καί ενα τάφο πού βρίσκεται στό νεκροταφείο στήν Κόρινθο'' εγραφε η μακαρίτισα στήν διαθήκη της!
--Η φίλη μου ανατρίχιασε! Ανασήκωσε τόν γιακά της, καί προληπτική οπως ητανε, εφτυσε καί μιά καί δυό φορές  τόν κόρφο της, καί ατάκα μέ πήρε τηλέφωνο!
 Κακό χρόνο νά εχει η μακαρίτισα η θεία μου   εκεί πού τήν παραχώσαμε μού ειπε ταραγμένη! 
Γιατί, τί σού εκανε, τήν ρώτησα!
-Τί μού εκανε; Τί αλλο νά  μού εκανε ! Μού αφησε κληρονομιά ενα τάφο!
-Εέέέ καί ;; Προσπάθησα νά τίς εξηγήσω! Μά τί λές χριστιανή μου,ο τάφος εχει μεγάλη αξία. Πολλές δραχμές, ιδίως αν ειναι σέ καλό σημείο, μπορεί νά αξίξει καί εικοσι!
- Τί  εικοσι, φάσκελα;
- Οχι ρέ ορνιο,εκατομύρια τίς λέω !
- Μά τόν τάφο, τόν χρειάζονται οι πεθαμένοι, καημένε μου! Τί μού λές τώρα χριστιανέ μου, θά αφήσει ενας μακαρίτης τόν κάτω κόσμο πού εχει ..παρκάρει, καί αναπαύεται, καί θά ερθει νά μού μετρήσει ντάγκα-ντούγκα εμένα εικοσι εκατομύρια;

-Ρέ κορόϊδο, τόν τάφο τόν χρειάζονται οι πεθαμένοι, αλλά βρέ ορνιο - γκάριζα εγώ -  τόν πληρώνουνε οι ζωντανοί!
- Καί μού λές νά πάρω λεφτά από πεθαμένο, πού θά μέ πληρώσουν οι ζωντανοί ;; Καί τί νά τόν κάνουν οι ζωντανοί; Νά πηγαίνουν νά παίρνουν τόν υπνάκο τους, η νά παραθερίζουν εξυπνε ;;
- Πήγε νά μέ σκάσει,αλλά αμέσως βάλαμε τά γέλια! Η κουβέντα, πήγε στό καλαμπούρι,καί τότε αρχισε τό χαζοπούλι, η δική μου, νά πονηρεύει. Καί μετά ενα μήνα, βάλθηκε νά τόν ξεφορτωθεί, από πάνω της, καί εβαλε αγγελία στήν εφημερίδα!
- Πωλείται τάφος εν Κορίνθω' εγραφε! Καί τήν αλλη ημέρα,κιόλας αρχισαν τά τηλέφωνα. Τήν τρέλαναν, τήν τρελάρα!  Αλλος μέ σοβαρό σκοπό, καί αλλος γιά πλάκα, ρωτούσαν! 
- Στήν Κόρινθο ειναι ο τάφος;
- Μάλιστα κύριε!
- Βλέπει θάλασσα; 
- Μά τί σέ νοιάζει κύριέ μου, τάφο παίρνεις, δέν παίρνεις ρετιρέ !!
Δέν αφήνεις τό δούλεμα κύριε! 
- Εμ, τί νά κάνω κυρία μου. Δούλεμα σού κάνω, πού δέν ντρέπεσαι, νά ξεχώνεις τά κόκκαλα τών γονιών σου, γιά νά τά οικονομήσεις καί νά τά παίξεις στό Λουτράκι στό Καζίνο! Τουλάχιστον κράτησέ τον γιά...ιδιοκατοίκηση!  Ξάπλωσε μέσα καί αραξε, παλιο-καρακάξα!
- Τόν κακό σου τόν καιρό,πού νά φάς τήν γλώσσα σου, παλιογρουσούζη, τού απάντησε, καί αρχισε τό λιβάνισμα!
- Πήρε ομως καί ενας πού ενδιαφέρθηκε σοβαρά!
- Μπορώ νά τόν ειδώ τόν τάφο κυρία μου! Κλειδιά εχει ;;
- Κλειδιά;; τί κλειδιά μού λές χριστιανέ μου, τάφος ειναι, δέν ειναι ...γκαρσονιέρα!
- Αάάά  καλά  θά πάω νά τόν ειδώ! Καί τήν αλλη ημέρα ξαναπήρε τηλέφωνο. Ξέρεται,δέν μού κάνει! Κοντός ειναι! Ειναι ενα καί πενήντα, εγώ ειμαι ενα καί εξήντα! Εέέέ νά μήν εχω  καί λίγο χώρο  νά απλώσω τα πόδια μου! Λυπάμαι, μακάρι νά χώραγα!!
- Μπουρίνιασε η δική μου!  Οχι ρέ νά μήν εχεις χώρο!  Τί δηλαδή...
τσάμικο θά χορέψεις, η θά κάνεις τζόκινγκ  Αει παράταμε καί σύ!
- Καί τότε τό πήρε απόφαση, Τάφος υπάρχει, τάφο εχει, αντε τώρα νά  ψάχνεις καί γιά μακαρίτη κοντό!
- Αχ ρέ θεία μου, τί μπελά πού μούβαλες! Τί γρουσουζιά μού αφησες,πού πλήρωσα καί τήν εφορία! Τί ατυχία μέ δέρνει θεέ μου! Χάθηκε μώρ΄μακαρίτισα, ενα οικόπεδο στήν Κηφισιά,καί ενα διαμέρισμα στήν Γλυφάδα;;
- Εέέέ χάθηκεεεεεε!!
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Η.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
( πρωτοδημοσιεύτηκε στήν εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ)
εξ  Ελληνικού  Γορτυνίας

                     

Σχόλια

Flag Counter