Λεων. Ανδριανός :: ΩΏΩΩΩΩΩΩ ΛΟΥΣΙΕ ΛΟΥΣΙΕΕΕΕΕΕΕ !!

--  Ωώωώώ  Λούσιεεεε,  Λούσιεεεε,  βουερέ, βίαιε, μυθικέ, κρουσταλονερίτη υγρέ θεέ, τής τό πάλαι καί μέχρι  σήμερα, καί αείποτε  ενδόξου,  κακοτράχαλης Γορτυνίας τό καύχημα!! 
-- Σύ πού οι νύμφες, Αγνώ, Θησόα, Νέδα, στά γάργαρα, παφλάζοντα, κρουσταλονερά  σου, τόν νεφεληγέρτη  Δία τελετουργούσες εκάθαρον, καί  δόξας αιωνίας, τό ονομά  σου ελαβες!!
--  Ωώώώώ,  Λούσιεεεε, Λούσιεεεε, σύ πού μέ τήν δροσερή σου ανάσα, χωρίς φειδώ μέ  εδρόσισες !
--  Ωώώώ  Λούσιεεεε  Λούσιεεεε,
-- σύ πού στά κρυονερά σου, τό κορμί μου, καί τήν κεφαλή μου παιδιόθεν, καί  πλειστάκις εδρόσισα, πού στά δροσερά σου πλατάνια ξαπόστασα καί φαντασιώθηκα, καί στά μικράτα μου, τά καβούρια σου στίς οχθες σου επιανα!!
- Ωώώώ, Λούσιεεε, Λούσιεεε, φιλικέ σέ οσους σέ σέβονται, καί τιμωρέ σέ οσους, τήν δύναμή σου περιφρονούνε ! 
--  Ωώώώ  Λούσιεεεε, Λούσιεεεε, σύ πού τίς παιδικές μου αναμνήσεις, πεισματικά κρατάς, ικετεύω σε, παρακαλώ σε, κόπασε τό αέναο, ρωμαλέο, μουγκρητό  σου, στό αγριο σου φαράγγι, καί επέτρεψε  η κραυγή  μου, ακρη σέ ακρη σέ αυτό νά αντιλαλήσει!! 
- Ωώώώ  Λούσιεεεε  Λούσιεεεε, εισαι η αρχή τών αναμνήσεών μου,  ειθε  καί τό τέλος τους !!

οοοοο
 

 
                                              ΛΕΩΝΙΔΑΣ  Η.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
                                 εξ  Ελληνικού  Γορτυνίας












Σχόλια

Flag Counter