Λεων. Ανδριανός :: Ο ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ !!


Απόψε ο παππούς  ο Δίας ειχε κέφια!  Ξεφύλλισε τόν πάπυρο, καί πήρε τηλέφωνο τήν Λήδα!
- Τί κάνεις αγάπη μου;
- Σέ καρτερώ, πού χάθηκες ;
-Ετοίμασε  αμβροσία, καί νέκταρ,στρώσε τό στρώμα σου  γιά δυό  καί σούρχομαι!
-Εριξε καί ενα συνθηματικό κεραυνό,στόν Ερωτα,καί εκείνος,κατάλαβε!
- Απόψε ο Δίας, εχει εξοδο! Τόν χαρτζηλίλωνε μέ  κάτι ψωροευρώ,καί τόν ειχε τού χεριού του! -                                   
-Καβάλα στό σύγνεφο, δέν αργησαν!



- Στήν πόρτα η Λήδα τόν  περίμενε!!
- Οχι, οχι, Δία μου μέ τήν αρματωσιά σου μέσα στό σπίτι! Στό εχω ξαναπεί! -Δέν μπορώ, μέ τούς κεραυνούς δίπλα μου, νά πέσω στό κρεβάτι! Τούς φοβάμαι, τούς τρέμω!
- Τί νά τούς κάνω Λήδα μου; τά εργαλεία μου ειναι.
- Μεγάλε Δία, θά τούς φυλάω εγώ, πετάχτηκε ο Ερωτας! Δέν θά αργήσεις ομως! 
- Οχι ρέέέέ, εσύ θά κανονίσεις τό πόσο θά κάτσω;  Κουμάντο θά μού κάνεις ;
- Πάρε τούς κεραυνούς, καί νά προσέχεις, μήν τούς πειράξεις !
- Πέρασε μισή ωρα, πέρασε μία ωρα, καί ο Δίας, ακόμα νά βγεί!
- Ο Ερωτας,τό παλιόπαιδο, τό ανήσυχο πειραχτήρι, βαρέθηκε,  επληξε περιμένοντας! Νά χτυπήσει τήν  πόρτα,ποτέ δέν τό εκανε! Αρχισε νά παίζει μέ τούς κεραυνούς! 
 -Μπάμ, ο ενας από εδώ! Μπούμ, ο αλλος, από εκεί! Ξεσηκώθηκε η γειτονιά! Βγήκανε ολοι στά μπαλκόνια!
 -Βγήκε καί ο Δίας, αναψοκοκκινισμένος πού διέκοψε τόν  ερωτα, βλαστημώντας, καί ζώνοντας τήν χλαμύδα  του!
- Αυτός ητανε , ο..... κεραυνοβόλος  ερωτας! 


( Ασυναγώνιστη,  απιαστη, ανεπανάληπτη, μοναδική Ελληνική μυθολογία! 
 Τίποτα, δέν αφησες γιά τούς αλλους, ολα τά επρόβλεψες! Πώς θέλεις νά μήν σέ μισούν;)

ΛΕΩΝΙΔΑΣ  Η.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
andrianosleonidas.blospot.com
ΕΔ-2-11-16


Σχόλια

Flag Counter