Λεων. Ανδριανός:; ΧΑΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΑΣΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΥΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ !!

                                                                                                                                       617
--- Στά μέσα τού εμφυλίου  πολέμου, βρισκόμαστε στό χωριό
οπου ενοπλες ομάδες οργώνουν τήν υπαιθρο! Πολλοί  ανδρες, εχουν βγεί στό βουνό, καί χύνεται αιμα αδερφικό!
--Οπλισμένοι, σάν αστακοί, καί οι περισσότεροι γενειοφόροι, αλλοι από πεποίθηση, καί αλλοι από ανάγκη! Πού νά βρείς κουρέα στό βουνό! Δέν ξεχώριζες, ποίος ειναι αντάρτης, ποίος ειναι παππάς!
-- Μία ομάδα, ανταρτών, ανδρών τού  Δ.Σ ( Δημοκρατικού  Στρατού) περιφέρεται μέσα στό χωριό, πλησιάζει τόν μπάρμπα- Γιώργη τόν Γεωργατσέα, καί ενας από αυτούς, γενειοφόρος, τού πιάνει τήν κουβέντα, καί τόν ρωτάει διάφορα! 
-- Ο μπάρμπα-Γιώργης,τρομοκρατημένος, τού απαντάει αδιάφορα!
-- Καί σέ λίγο, ο γενειοφόρος αντάρτης, τού λέει:
-- Μπάρμπα-Γιώργη, δέν μέ γνώρισες ;; Εγώ ειμαι ο....Τ....Λ...!
--  Ξεθαρεύει ο μπάρμπα-Γιώργης, σηκώνει τό κεφάλι του, δέν καλόβλεπε κιόλας, καί τού απαντάει:
-- Εσύ εισαι ρέέέέ  Τ...Λ,...;;
 --  Καί βρήκες εμένα νά μέ κοψοχολιάσεις ρέέέέ ;;
-- Χάσου από τά μάτια μου, νά μήν σέ βλέπω!
-- Μπάρμπα-Γιώργη πρόσεχε!
--  Τί τί νά προσέξω ρέέέ;; Χάσου καί ξαναχάσου από τά μάτια μου, νά μήν σέ βλέπω μπροστά μου, πού μούγινε καί καπετάνιος η μούρη  σου! 
--  Καί ο γενειοφόρος αντάρτης, πού ητανε χωριανός μας, χάθηκε καί ξαναχάθηκε, από τά μάτια τού μπαρμπα-Γιώργη τού Γεωργατσέα!

ΛΕΩΝΙΔΑΣ Η.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
( Ελληνικό τής Γορτυνίας, τόν καιρό τόν ανώμαλο, τότε πού δέναν τά σκυλιά μέ τά λουκάνικα ).



Σχόλια

Flag Counter