Λεων. Ανδριανός :: ΔΥΟ ΑΓΙΟΙ ...ΚΑΒΑΛΑΡΗΔΕΣ..!!

      - Οταν εδωσε ο θεός καί πέρασε η μπόρα τού εμφύλιου πόλεμου, καί καταστάλαξε η λαχτάρα τού κοσμάκη,  τά χωριά γέμισαν  από  διακονιάρηδες, τουρκόγυφτους, αγύρτες, καί διάφορους πραματευτάδες γυρολόγους, πού πουλάγανε από καρφίτσες, παραμάνες, τής Παναγιάς τά μάτια , μέχρι καί σερνικοβότανο!
- Ενας τέτοιος, ψευτο-καλογερόπαπας, οργωνε τά χωριά μας, καί καθώς ο κόσμάκης, ειχε δεί καί ειχε πάθει από τόν πόλεμο, τόριξε στά αγιοτικά, καί ψώνιζε λιβάνια, χαϊμαλιά, εικόνες, εικονίτσες, καί ετσι ο φίλος εκανε χρυσές δουλειές!
- Κάποια ημέρα, αποσταμένος ακούμπησε τήν πραμάτεια του, στήν μάντρα τής γιαγιάς μου !
-Εχεις παπούλη μου,τόν Αϊ-Γιώργη; τόν ρώτησε!
-Καί βέβαια τόν εχω, κυρούλα μου απάντησε ο ψευτοκαλόγερος!  
- Καί ψάχνοντας-ψάχνοντας,γιά τόν Αϊ-Γιώργη  (πού δέν ειχε), τίς  δίνει ο αθεόφοβος ,τόν Αγιο Δημήτρη!
- Τόν κράτησε στά χέρια της η γιαγιούλα μου, τόν ασπάστηκε, καί παστρεύοντας, μέ τήν ανάζερβη τού χεριού της τό δάκρυ της, κοντοστάθηκε, καί...μέ συμπαθάς παπούλη μου, μά ο Α¨-Γιώργης, ειχε ασπρο αλογο, ελόγου του, ειναι κόκκινο! 
- Εέέέ, δέν πειράζει, κυρούλα μου, τό ασπρο τού ψόφησε, καί πήρε κόκκινο, τίς απάντησε ο απατεώνας! 
- Επείσθει η απλοϊκή γιαγιά,  καί αχ παπούλη μου, καί εμείς ειχαμε μία πουλάρα, καί μάς ψόφησε η  ερμη !
-Καί πλήρωσε τόν Αϊ-Γιώργη, καί πήρε τόν Αγιο-Δημήτρη !
- Βοήθειά της καί οι δύο !


          





*******************************************************

( ΕΛΛΗΝΙΚΟ τής ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ,τότε πού δέναν τά σκυλιά μέ τά λουκάνικα) 

                                          ΛΕΩΝΙΔΑΣ  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
                                                                     
                                                                     











































































































































































































































































Σχόλια

Flag Counter