Λεων. Ανδριανός:: ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !!


ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΧΤΩ
ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΩΝ  ΜΙΧΑΗΛ  ΚΑΙ  ΓΑΒΡΙΗΛ  Η  ΓΙΟΡΤΗ
ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ  ΤΗΣ  ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ  ΜΑΣ  ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.

- Ανακαλώ, επιστρατεύω, από τό σεντούκι  τής μνήμης μου, τίς υπέροχες, πολλές, αξέχαστες, καί ωραίες αναμνήσεις μου  πού εβίωσα, κατά τήν διάρκεια τής 27μηνης υπηρεσίας μου στό ενδοξο, καί γοητευτικό σώμα τής Πολεμικής μας Αεροπορίας!
-Εάν ξαναστρατευόμουνα, πάλι αεροπόρος θά γινόμουνα!
-Πάλι στήν Πολεμική μας Αεροπορία θά καταταγόμουνα! 
- Από τήν κατάταξή μου στήν 124η  Πτέρυγα Βασικής Εκπαίδευσης ( Π.Β.Ε.) στόν Αραξο, μέχρι τήν τελευταία ημέρα τής απολύσεώς μου, από τό 30ό Αρχηγείο Αεροπορικού Υλικού, ( Α.Α.Υ) μέ συνοδεύουν οι ομορφες καί πρωτόγνωρες αναμνήσεις μου, στό διάστημα πού υπηρέτησα  στήν Αεροπορία μας  ! 


- Κατετάγην καί υπηρέτησα στήν 124 Πτέρυγα Βασικής Εκπαίδευσης  στόν Αραξο, στήν 128η  Σμηναρχία Εκπαιδεύσεως Τηλεπικοινωνιών  Ηλεκτρονικών    στό  Καβούρι,  στό 30ό ΑΑΥ ( Αρχηγείο Αεροπορικού Υλικού ) στό Φάληρο ως προϊστάμενος τού γραφείου σημάτων-επικοινωνιών, καί στό ΓΕΕΘΑ-ΝΑΤΟ μέσα στήν Βουλή  ως χειριστής κρυπτομηχανών ΝΑΤΟ, (κρυπτογράφος)  χαρακτηρισθείς μέ τόν ανώτατο βαθμό ασφαλείας  COSMIC, ανωτάτη διάκριση ασφαλείας στό στράτευμα!
- Από τήν εκπαίδευση ακόμα, προήχθηκα καί απολύθηκα μέ τόν βαθμό τού υποσμηνία.
- Ευχές, ευχές, πολλές ευχές στό πολεμικό προσωπικό τής αεροπορίας μας, συγχαρητήρια καί τόν θαυμασμό, καί τήν αγάπη τού λαού μας, στούς Ικάρους μας, τά γεράκια τών  Ελληνικών αιθέρων!  
 Οι αρχάγγελοι Μιχαήλ καί Γαβριήλ, ας ειναι παντοτεινοί, βοηθοί καί προστάτες τους!
ΑΙΕΝ  ΑΕΙ   ΥΨΙΠΕΤΕΙΝ ΚΑΙ  ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ   ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ
Εφεδρος υποσμηνίας










Σχόλια

Flag Counter