Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λεων. Ανδριανός : Αάά Παπάπά, Αάά Πάπάπά !


                                              


                                              
                                                                 Α,,,ΠΑ,,,ΠΑ,,,ΠΑ
          **  Κάθε  Εθνική γιορτή , πηγαίνω  στήν  παρέλαση .Μού  αρέσει . Πηγαίνω  καί  καμαρώνω  τά  φανταράκια  μας τά  στρατά  μας  , τό  στήριγμα  τού  Εθνους  μας . Πηγαίνω  καί  φρεσκάρω τήν  μνήμη  μου, γιατί  κάποτε  ειχα  καί  εγώ  τήν  τιμή  καί  τήν  χαρά  νά  παρελάσω  καμαρωτός  καί  κορδωτός , ντυμένος  τήν  στολή  τού  Ελληνα  αεροπόρου . 

**Δέν  ημουνα  πετάμενος,  απλό  σμηνιτάκι  ημουνα , αλλά εκεί  στήν  παρέλαση ενοιωθα  νά  πετάω  στόν  ουρανό μαζί μέ  τά  πολεμικά  μας  αερολάνα .  Από  ενθουσιασμό καί  από  εθνική  επαρση . Μαζί  μέ  τούς  συναδέλφους  μου , ολοι  αρσενικοί  καί  ολοι  ανδρες .
  **  Εφέτος  ομως  τά  πράγματα  αλλαξαν .  Ειδα  ανάκατες  μέ  τούς  φαντάρους  καί  πολλές  φανταρίνες  νά  περνάνε  μπροστά  μου! Πολλές  σάς  λέω  ! Πάρα  πολλές . Παρα  λίγο , μισοί  καί  μισές.  Δέν  λέω,  καλές  ητανε , περιποιημένες , δροσερές  , πασπαλισμένες , μέ  πούδρα  στό  μουτράκι  τους, μέ τό  κοκκινάδι  τους, μέ τά  σκουλαρίκια  του,  γιά  ψηλοτάκουνα  δέν  θυμάμαι, ποτέ  δέν  τηράω χαμπηλά,καί  μέ  τήν  κόμμωσή  τους  φουντωτή - φουντωτή, ετσι  πού  νά  μήν  χωράει  μέσα  στό  καπέλο  τους!

** Μά  γαμώτο  μου, δέν  μού  μοιάζανε ουτε  γιά  Σουλιώτισες , ουτε  γιά  Μανιάτισες, ετσι  καθώς ητανε  αφρατούλες γλυκές, μέ  τά  κρινοδάχτυλά  τους, νά  χαϊδεύουν  καί  νά  σφίγγουν  τό  ντουφέκι  τους.  Ζήλεψα  λιγάκι !! Εέέέ ρέ  καί  νά  ημουνα  ντουφέκι, σέ  τέτοια  τρυφερά  χεράκια, τί  καλά  πού  θά  ητανε  σκέφτηκα! 

** Ξαφνιάστηκα  στ΄αλήθεια, παραξενεύτηκα, καί  τό  αντρίκιο  μου,  καί  τό  πουριτανικό  μου  ενστικτο ξύπνησαν  μέσα  μου!   Λαχαίνει  βλέπεις, νά  μήν  ανήκω στούς  εκσυχρονιστές  καί  τούς  μοντέρνους,  σέ  τέτοια  πράγματα!  Ειμαι  από  χωριό  ελόγου  μου, καί  κρατάω ...πισινή  από  τά  παλιά!
  ** Καί  απάνου  εκεί , φαίνετε πώς  παραμίλησα ! Πολλές  γυναίκες  ρέ  παιδάκι  μου!! .  Πολλές  γυναίκες!

**  Ξεπάστρεψαν  τούς  ανδρες  από  τίς  δημόσιες  υπηρεσίες , τούς  εξαφάνισαν  από  τούς  οργανισμούς  καί  τίς  τράπεζες! Κάνανε  γιουρούσι  στούς  Οτέδες  καί  τίς  Δεήδες, καί ουλες τίς υπηρεσίες! Κατακτήσανε,  καί παραμερήσανε  τούς ανδρες, από  ολα  τά  λεγόμενα ανδρικά  επαγγέλματα  καί  οχι  μόνο. ** Καί  δέν  ακούστηκε  αχνα !!.  Ενεκα  τά  ισια  δικαιώματα! ** Αλλά καί  στό  στρατό  στρατιωτίνες ;;  Εεε οχι ρέ, πάει πολύ ρέ φίλε τό πράγμα! Νά  ησαντε  νοσοκόμες, νά  ησαντε  γραφιάδες, ας  πάει  στά  κομάτια.  Νά  βάλω  καί  εγώ  νερό  στό  κρασί  μου! Αλλά  στρατιωτίνες  μέ  ντουφέκι ;;  Ελα  Βαγγελίστρα  μου, -  μεγάλη  η  χάρη  σου - πές  μου  καί  εσύ, σάν  γυναίκα, σάν  μάνα πού  εισαι , ειναι  σωστό  αυτό ;;  **Γυναίκα  νά κρατάει  ντουφέκι, νά  σκοτώνει  καί  νά  αφαιρεί  ζωές, εκείνη  πού  ο  θεός  καί  η  φύση  τήν εταξαν  νά  γίνεται μάνα, νά  παιδοκομάει, νά  φέρνει  στόν  κόσμο  ζωές ;;  Νά  σημαδεύει μέ  τό  ντουφέκι  της, μάνα  η  ιδια, καί  νά  σκοτώνει  τό  παιδί  μιάς  αλλης  μάνας  ;;  

 ** Μήπως  θά  ητανε  καλύτερα , νά  ειναι  στό  σπίτι  της, στό  βασίλειό  της, κοντά  στήν  αγία  οικογένεια, οπως  εσύ  πρώτη  καί   καλύτερη  μάς  εδίδαξες, καί  νά  μορφώνει, καί  νά  παρακολουθεί  τό  μεγάλωμα  τών  παιδιών  της, καί  νά  αφήσει  ολα  τά δύσκολα  στόν  ανδρα;;
   ** Γιατί  πρέπει  νά  ειναι  σύζυγος , καί  μάνα , καί  νοικοκυρά, καί  εργαζόμενη, καί  δέν  ξέρω  τί  αλλο, τήν  στιγμή  πού  τά καφενεία   ειναι  γεμάτα  από  ανέργους, μπρατσωμένους  ανδρες, επειδή εκείνη  τούς  επήρε  τίς  δουλειές;

**  Ποιός  κακός  μπελάς τούς  εβαλε, ενα  τόσο  βαρύ  φορτίο  στίς  πλάτες  τους ;;  καί  ποίος  θά  τίς  λυπηθεί  γιά  νά  τίς ξεφορτώσει;;  Μήπως  η  ..ισότητα , μήπως  ο  φεμινισμός;;  Ανάθεμά  τα  !!  Πώς  ταιριάζουν ολα  αυτά  Βαγγελίστρα  μου, πώς  ταιριάζουν καί  εγώ  δέν καταλαβαίνω;    Ξήγα  μου  το  αν  μπορείς !!   

   ** Αλλά αντί  γιά τήν  Βαγγελίστρα , μού  απάντησε  καί  μού  εξήγησε  ο  διπλανός  μου, πού  ακουγε  τό  παραμιλητό  μου.     ** Εεε  μού  λέει πατριώτη, παίρνουνε  γυναίκες , γιατί  δέν  υπάρχουν  ανδρες !!   
   ** Καί  γιατί  δέν  υπάρχουνε αντρεςς  ρέ  πατριώτη,  τόν  ρώτησα !! Μήπως  στερφέψανε  οι  γυναίκες ;;  

** Οχι  μού  λέει  δέν  στερφέψανε  αλλά  βολευτήκανε!   Μέ  τήν  θεσούλα  τους, τά  σέα  τους,  τά  μέα  τους ,ολα  τά  ωραία  τους, καί  δώθε  πάνε  οι  αλλοι!   Σιγά  μήν  κάτσουνε  νά  κάνουνε  παιδιά, καί νά πλένουνε κωλόπανα!  Σκασίλα  πού  τήν  εχουνε !  Κάνουνε  ενα, ετσι  γιά  δείγμα, καί  χάρη  μάς  κάνουνε, γιατί  τηράνε  τήν  επαγγελματική  τους  σταδιοδρομία! Γιαυτό  λιγοστέψαμε   σάν  φυλή! Γιαυτό  φαγοσποριάσαμε  σάν  λαός, γιαυτό  γεράσαμε ολοι  καί  μάς  γεροκομάνε  οι  Βουλγάρες,  καί  οι  Ρουμάνες!  Γιαυτό  σέ  λίγο  θά  ειμαστε  μισοί-μισοί μέ  τούς  Αλβανούς, καί τούς Πακιστανούς  μέσα  στόν  τόπο  μας! Γιαυτό  μιά  ημέρα,  θά  μάς  κάνουνε  μιά  χαψιά  οι  Τούρκοι πού  γεννοβολάνε  σάν  τίς  κουνέλες ! Γιαυτό  δέν  θά  εχουμε  αυριο,νά  πάρουμε  μία  πεντάρα  σύνταξη, αφού  ολοι  θά  ειμαστε  γεροχούφταλα  καί  συνταξιούχοι, καί  τότε  νά  μού  ειπείς  ποιός  θά  δουλεύει  γιά  νά  τρώνε οι αλλοι ! 
  **  Γιατί  πατριώτη- μού λέει-  οι  γυναίκες  αλλάξανε πορεία! Δέν  κάθονται  νά  κάνουνε  παιδιά, οπως  οι μανάδες  μας, καί  οι  γιαγιάδες  μας! Μάθανε,  οπως  ολοι  μας  βέβαια , στά  μεγαλεία  καί  στήν  καλοπέραση!  Σάματις  μού  λέει  οι  ανδρες  ειναι  καλύτεροι;;  Ξέρεις  πόσοι  παίρνουνε  δανεικά , γιά  νά  αγοράσουνε καινούργιο  αυτοκίνητο;;  Πόσες  κυράδες  γιά  νά  αλλάξουνε  επιπλά τους, παρά  γιά  νά  αναθρέψουνε  ενα  παιδί;;   Μάθαμε  ολοι  στήν  καλοπέραση  καί  στήν  μάσα! Γιατί καί  τό  Κράτος - εδώ  πού  τά  λέμε-  δέν  βοηθάει, ουτε  τίς  λιγοστές  πολύτεκνες   φαμελειές  καί  μανάδες! Ουτε  μία κάμαρα σπίτι  νά  χωθούνε  μέσα, λές  καί  τό  κάνει    επίτηδες , γιά  νά  τίς  τιμωρήσει!   Ουτε  νηπιαγωγεία !!  Ουτε  παιδικούς  σταθμούς !  Γιά  νά  καταλάβεις, εγώ  ειμαι  χωριάτης οπως  καί  εσύ ( πού  μέ  κατάλαβε ; ) καί  οταν  η  γυναίκα  μου  εγέννησε  τόν  γυιό  μου, τό  Κράτος  δέν  μού  εδωσε  πεντάρα, ενώ  οταν  γέννησε  η αγελάδα, μου  εδωσε  ενα  σκασμό  λεφτά επιδότηση!  

**Γιαυτό  σού  λέω, καλύτερα  νά  τρέφεις  μοσχαράκια,  παρά  νά  γεννάς  παιδάκια!!   Γιατί  ενα  παιδί, γιά  νά  μεγαλώσει  καί  νά  μορφωθεί, χρειάζονται  πολλά  εξοδα!  Ενώ  ενα  μοσχαράκι, φύλλα  από  τήν  μουριά  καί  νερό  από  τόν  κορήτο !!  

**  Τόση  ωρα  τόν  ακουγα  αμίλητος!  Καλά  τά  λές  πατριώτη, σά  νά  εχεις  δίκηο  αποκρίθηκα!  Σκέφτομαι  ολα  αυτά, νά  τά  γράψω  στούς ΑΡΚΑΔΙΚΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ!  Νά  τά  διαβάσουν ολοι, ανδρες  καί  γυναίκες, στέρφες  καί  γαλάριες!     Νά  τά  διαβάσουν  ολοι  οι  γραμματιζούμενοι, καί  οι  βουλευτάδες!  Νά  καταλάβουν  οτι  η Ελλάδα χάνεται γερνάει, καί  νά  ξυπνήσουνε,   προτού ειναι  αργά καί  χαθούμε  σάν  λαός! 

   **  Νά  κάτσεις  στά  αυγά  σου  -μού  λέει - καί  νά  μήν  σέ  τρώει  ο  κώλος  σου!  Γιατί  πατριώτη  μου  γιατί ;  Γιά  τό  αντί  πούχει  δυό  τρούπες! Γιατί  ρέ  κορόϊδο, αμα  τά  γράψεις  εφτούνα, μαύρο  φίδι  καί  κολοβό  πού  σέ  εφαγε κακομοίρη μου!   Θά  πέσουνε  ολοι  επάνω  σου!  Θά  σέ  ειπούνε   εξυπνάκια, ιδιότροπο, αναρχικό, καί  σίγουρα  μαλάκα!  Θά  σέ  βρίσουνε, θά  σέ  φτύσουνε, θά  σέ  ειπούνε  μισογύνη, οτι  δέν  αγαπάς  τίς  γυναίκες !  Οτι  τίς  προσβάλεις, οτι  τούς  αφαιρείς  τά   ατομικά  τους  δικαιώματα, οτι  εισαι  ρατσιστής, αντικοινωνικός, καί  βάλε !  Γιά  ολα  εσύ θά  φταίς  κακαμοίρη μου, εσένα  θά  πετροβολήσουνε  ολοι  οι  κουλτουριάρηδες, Αθηνών  καί  περιχώρων, καί  θά  σέ  κυνηγήσουνε  μέχρι καί  τού  βοδιού  τό  κέρατο!   Δέν  θά  εχεις  πού  νά κρυφτείς  κακομοίρη  μου! Γιαυτό  σού  λέω, τήρα  τήν  δουλειά  σου, καί  μήν  σέ  τρώει  η  μύτη  σου! Δέν  θά  βγάλεις  εσύ, τό  φίδι  από  τήν  τρούπα!  Ενας  κούκος  δέν  φέρνει  τήν  Ανοιξη!  Ακου  τόν  Μήτσιο  πού  ειναι  καί  ...παθός  !!

    --  Εκεί  τό  ξανασκέφτηκα !  Σίγουρα  ειχε  δίκηο ο Μήτσιος ο ...παθός!  Αφήστε πού  καί  εγώ  δέν  θέλω μπλεξίματα!   Αααα,,,πά...πά,,,πά !   Αααα ,,,πά,,, πά ,,,πά ! Τί  εχω  νά  πάθω  ο  καψερός, ετσι  καί  μέ  πιάσουνε  στό  στόμα  τους  οι  ΕΓΕς,  οι  φεμινίστριες  ντέ, δέν  θά  μέ  ξεπλένει  ο   Λούσιος ο Αλφειός μαζί καί ο  Λάδωνας !  Γιαυτό  καί  εγώ  δέν  γράφω  τίποτα !  Θά  ακούσω  τόν   Μήτσιο  τόν  ..  παθό ....!!!

                                                     ΛΕΩΝΙΔΑΣ   Η.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ 
  
 

Σχόλια

Flag Counter

Αρχείο

Σχόλια

Flag Counter