Λεων. Ανδριανός : ... ΤΩ ΚΑΙΡΩ ΕΚΕΙΝΩ !!


 

. . . . . . ΤΩ ΚΑΙΡΩ ΕΚΕΙΝΩ
Παπούτσια Ελβιέλα, μπλέ πανί από πάνου, λάστιχο από κάτου. Τίς... μοδός εισαντε ! Λίγα παιδιά τά φορήγανε ! Οσα ειχανε τόν τρόπο τους, η οσα ειχανε κουβαρντά μπάρμπα οπως η αφεντιά μου ! 
* Σταλμένα από σιαπάνου τήν Αθήνα. Επλυνα τά πόδια μου καί τά φόρεσα, μέ ευλάβεια, αλλά συνηθισμένος στήν ξυπολησιά, στήν αρχή λίγο τούς .παραξοφάνηκε ! Αλλά στερνά τά συνήθησα !
*  Τά φόρηγα καί περπάτηγα στό χωριό, σέ ουλο τό χωριό!  Γιά νά τά βλέπουνε ουλοι καί νά σκάνε !  Οχι κάθε ημέρα ! Αλλά κάθε Τρίτη- Πέμπτη- Σαββατοκύριακο ! Τίς αλλες ημέρες τά πάστρεβα, καί τά φύλαγα !  Οχι, οχι στό εικόνισμα, αλλά στήν αστράχα !
* Η μουριά τής θειά-Θανάσενας, γεμάτη μούρες, μαυροκόκκινες, μελισιές, πειρασμός καί λιχουδιά ,γιά τά παιδιά ! Παραφύλαγα τό μεσημέρι πού κοιμότανε η θειά-Θανάσενα, εβγανα τά παπούτσια, τά απείθωνα στήν ρίζα τής μουριάς, καί στά μουλωχτά σκαρφάλωνα!
*  Ωσπου, ενα μεσημέρι, η θειά-Θανάσενα, δέν κοιμότανε! Λαγοκοιμότανε !
*  Μέ πήρε χαμπάρι, ηρθε από κάτου στήν μουριά σκούζοντας ! 
*  Τώρα θά ειδείς παλιοκλέφτη, πού μού τρώς τίς μούρες μου!  Στάκα νά ειδείς, παλιομούλικο.
* Σάν ομως σκόνταψε απάνου στά παπούτσια μου  ηρέμησε !
* Παίρνει τά παπούτσια, καί δρόμο !
*  Δό μου τά παπούτσια ρέ θειά !
*  Τίποτα η θειά, νά ρθεί νά τά πάρει ο πατέρας σου!
*  Ο πατέρας μου ;; 
*  Ωχ συμφορά μου, θάτρωγα τής χρονιάς μου ! Αμα μάθαινε οτι πήγα σέ ξένη μουριά. νά κλέψω πέντε μούρες πού λιμπίστικα  ! Οφις κολοβός πού θά μέ ετρωγε !
*  Από τά πολλά τά παρακάλια, καί υστερα από δύο ημέρες, καί αφού μέ ορκισε η θειά-Θανάσενα, μού ξανάδωσε τά παπούτσια στό χέρι, μέ τό μπλέ πανί από πάνου, καί τό λάστιχο από κάτου !!
* Θεός συγχωρέστηνε, καί ας μέ κοψοχόλιασε !
*********************************************************************
( ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, τότε πού δέναν, τά σκυλιά μέ τά λουκάνικα)
Θυμαται καί γράφει ο Λεωνίδας ο Ανδριανός

Σχόλια

Flag Counter